NAWIGATOR NIERUCHOMOŚCI

Kariera

Ludzie, którzy dla nas pracują, są dla nas cenni, ponieważ to ich pasja, umiejętności i zaangażowanie budują nasz sukces i wspólnie kształtują przyszłość firmy.

0
lat doświadczenia
0+
Wspólnot Mieszkaniowych
0+
Pracowników

Twoje możliwości rozwoju

Pracownicy Biurowi

Możesz realizować się u nas jako zarządca lub asystent zarządcy nieruchomości, księgowa, inspektor ds. technicznych

Pracownicy techniczni

Możesz wykorzystać swoje doświadczenie jako konserwator, pracownik sprzątający, pracownik zieleni.

Jak się u nas pracuje?

Na przestrzeni lat dobrze się poznaliśmy i możemy na siebie liczyć w trudnych sytuacjach. Wspólnie szukamy rozwiązań, wymieniamy poglądy i uczymy się, aby spełniać wymagania i zaspokajać potrzeby naszych klientów. Nasza firma nie istniałaby, gdyby nie ludzie w niej pracujący. Staramy się, aby pracownicy czuli się doceniani, byli traktowani indywidualnie.

Prowadzimy również politykę awansów wewnętrznych. U nas każdy pracownik może czuć się swobodnie – „być sobą”. Wśród doświadczonego kierownictwa i współpracowników, którzy zawsze oferują wsparcie i pomoc będziesz mógł wykorzystać swój potencjał, rozwijać się i podnosić swoje kwalifikacje.

Oferty pracy i stażu w Nawigatorze

Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się firmą tworzącą wyjątkowe miejsce pracy w przyjaznej atmosferze. Obecnie zatrudniamy ponad stu pięćdziesięciu pracowników, stale się rozrastamy i poszukujemy specjalistów różnych szczebli otwartych na nowe wyzwania, każdego dnia.

Prowadzimy rekrutacje zarówno na stanowiska biurowe (zarządca nieruchomości, asystent zarządcy nieruchomości, księgowa, inspektor ds. technicznych) jak i serwisowe (konserwator, pracownik sprzątający, pracownik zieleni).

Jeżeli szukasz środowiska pracy, które zapewni Ci stabilne zatrudnienie dołącz do naszego zespołu.

Czekamy na Ciebie, wyślij nam swoje CV

Pracownicy biurowi:

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI / ZARZĄDCA NIERUCHOMOŚCI

MIEJSCE PRACY: Kraków, Katowice, Rzeszów, Warszawa, Wrocław

Oferujemy:

  • wysokie wynagrodzenie,
  • praca 5 dni w tygodniu od pon. do pt.,
  • umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • szkolenia zawodowe,
  • pracę w przyjaznej atmosferze w fajnym i ambitnym zespole,
  • korzystanie w pracy z nowoczesnych narzędzi wspomagających profesjonalne zarządzanie nieruchomościami,
  • pakiet opieki medycznej.

Zakres obowiązków:

  • utrzymywanie relacji z właścicielami lokali,
  • organizacja zebrań Wspólnoty
  • kontrola i nadzór nad bieżącym funkcjonowaniem nieruchomości,
  • współpraca z podmiotami świadczącymi usługi na rzecz nieruchomości,
  • współpraca z działem księgowym w zakresie planowania budżetu oraz windykacji,
  • współpraca z działem technicznym w zakresie utrzymania sprawności technicznej nieruchomości (zlecanie koniecznych prac konserwacyjnych),
  • zlecanie i nadzorowanie wymaganych przeglądów.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie wyższe lub średnie- mile widziane kierunkowe,
  • prawo jazdy kat. B,
  • wysoka kultura osobista,
  • samodzielność w działaniu,
  • biegła obsługa komputera – pakiet MS Office,
  • komunikatywność i odporność na stres,
  • dobra organizacja pracy.

FORMULARZ APLIKACYJNY


KSIĘGOWA

MIEJSCE PRACY: KRAKÓW

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat w firmie o stabilnej pozycji,
  • wysokie wynagrodzenie,
  • praca hybrydowa,
  • szkolenia zawodowe,
  • pracę w przyjaznej atmosferze w fajnym i ambitnym zespole,
  • korzystanie z nowoczesnych narzędzi wspomagających profesjonalne zarządzanie nieruchomościami,
  • pakiet opieki medycznej.

Zakres obowiązków:

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna min. za prowadzenie dokumentacji księgowej, rozliczanie finansów Wspólnot Mieszkaniowych oraz utrzymywanie w tym zakresie właściwej relacji z mieszkańcami.

Nasze wymagania:

  • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • mile widziane wykształcenie kierunkowe,
  • mile widziane doświadczenie w pracy z programem Sacer itp.
  • znajomość MS Office,
  • wysoka kultura osobista

FORMULARZ APLIKACYJNY


INSPEKTOR DS. TECHNICZNYCH

MIEJSCE PRACY: KRAKÓW, WROCŁAW

Oferujemy:

  • stałe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku nieruchomości mieszkaniowych – umowa o pracę lub B2B,
  • pakiet medyczny Luxmed,
  • wysokie wynagrodzenie,
  • elastyczny czas pracy, umożliwiający dostosowanie harmonogramu do indywidualnych potrzeb,
  • możliwość rozwijania umiejętności zawodowych w dynamicznym środowisku pracy,
  • miłą atmosferę pracy oraz wsparcie doświadczonego zespołu.

Zakres obowiązków:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za prowadzenie polityki przeglądów obowiązkowych – w tym wykonywanie przeglądów budowlanych oraz nadzorowanie aspektów technicznych związanych z funkcjonowaniem nieruchomości.

Nasze wymagania:

  • posiadanie aktywnych uprawnień budowlanych,
  • doświadczenie zawodowe w obszarze inspekcji technicznej budownictwa mieszkaniowego – mile widziane,
  • znajomość przepisów budowlanych oraz aktualnych norm i standardów technicznych związanych z budownictwem mieszkaniowym,
  • umiejętność analizy dokumentacji technicznej – zarówno w wersji papierowej jak i elektronicznej,
  • znajomość obsługi komputera w tym programów branżowych np. AutoCad, Norma, itp.,
  • doskonałe umiejętności komunikacyjne oraz zdolność współpracy z właścicielami nieruchomości.

FORMULARZ APLIKACYJNY


ASYSTENT ZARZĄDCY

MIEJSCE PRACY: KRAKÓW, WROCŁAW

Oferujemy:

  • umowę o pracę – na okres próbny a następnie na czas  nieokreślony,
  • możliwość rozwoju zawodowego – awans na administratora,
  • pakiet opieki zdrowotnej,
  • miłą atmosferę w pracy,
  • szkolenia zawodowe,
  • stabilność zatrudnienia.

Zakres obowiązków:

wykonywanie zadań zleconych przez zarządcę w zakresie obsługi nieruchomości mieszkaniowych, w tym m.in. korespondencja z mieszkańcami, kontrola czystości budynków, redagowanie ogłoszeń, odczyty liczników, itp.

Nasze wymagania:

  • wykształcenie średnie lub wyższe – mile widziane kierunkowe w zakresie zarządzania lub gospodarowania nieruchomościami,
  • miła aparycja,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy z trudnym klientem,
  • odporność na stres i pracę pod presją czasu,

FORMULARZ APLIKACYJNY


Pracownicy techniczni:

KONSERWATOR BUDYNKÓW MIESZKALNYCH

MIEJSCE PRACY: KRAKÓW, WROCŁAW

Oferujemy:

  • Umowę o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
  • wysokie wynagrodzenie,
  • szkolenia zawodowe, możliwość uzyskania uprawnień,
  • pracę w przyjaznej atmosferze,
  • samochód i telefon służbowy oraz niezbędne narzędzia i materiały do wykonywania prac,
  • pakiet opieki medycznej.

Zakres obowiązków:

  • utrzymanie nieruchomości w dobrym stanie technicznym,
  • sprawne działanie instalacji i urządzeń,
  • wykonywanie napraw konserwacyjnych,
  • wykonywanie innych prac ogólnobudowlanych, ślusarskich i instalacyjnych zleconych przez administrację lub mieszkańców.

Nasze wymagania:

  • Kandydaci powinni posiadać doświadczenie w obsłudze technicznej wspólnot mieszkaniowych lub spółdzielni mieszkaniowych,
  • posiadanie wiedzy i umiejętności z zakresu elektryki, hydrauliki, ślusarki, prac ogólnobudowlanych,
  • prawo jazdy kat. B

FORMULARZ APLIKACYJNY


PRACOWNIK UTRZYMANIA I KONSERWACJI  ZIELENI

MIEJSCE PRACY: KRAKÓW, WROCŁAW

Oferujemy:

  • umowę o pracę na pełen etat w firmie o stabilnej pozycji,
  • wysokie wynagrodzenie,
  • szkolenia zawodowe,
  • pracę w przyjaznej atmosferze,
  • pakiet opieki medycznej.

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie prac związanych z zielenią na terenach wspólnot mieszkaniowych: pielęgnacja zieleni, przycinki, koszenie trawy, plewienie chwastów,
  • wykonywanie prac dodatkowych polegających na myciu garaży sprzętem specjalistycznym,
  • odśnieżanie terenów zewnętrznych w okresie zimowym.

Nasze wymagania:

  • prawo jazdy kategorii „B”,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • zdolności manualne,
  • podstawowa wiedza z zakresu obsługi zieleni,
  • mile widziane doświadczenie w pracy przy obsłudze zieleni.

FORMULARZ APLIKACYJNY


PRACOWNIK SPRZĄTAJĄCY

MIEJSCE PRACY: KRAKÓW, WROCŁAW

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie,
  • wynagrodzenie zawsze w terminie,
  • bony świąteczne,
  • pakiet prywatnej opieki medycznej.

Zakres obowiązków:

utrzymanie czystości oraz porządku wewnątrz budynków mieszkalnych , części wspólnych oraz terenów zewnętrznych wspólnot mieszkaniowych w tym min.: zamiatanie, mycie, zbieranie śmieci, ścieranie kurzy. Okresowo w zależności od potrzeb utrzymanie utrzymanie terenów zielonych, zimą odśnieżanie.

Nasze wymagania:

  • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
  • Sumienność i dokładność w wykonywaniu obowiązków,

FORMULARZ APLIKACYJNY


Benefity czyli co oferujemy?

dostęp do prywatnej opieki medycznej dla pracowników oraz członków rodzin

możliwość pracy zdalnej

dofinansowanie nauki języków obcych

wsparcie sportowych pasji pracowników

praca w przyjaznej atmosferze

brak dress code’u

coroczne imprezy integracyjne
bony świąteczne
dofinansowanie szkoleń i kursów
służbowy samochód dla konserwatora
zaplecze socjalne (kawa, herbata, woda)

Kierownik Działu HR:
Monika Sagan

Kontakt z działem HR


Nie wiesz, na którą ofertę pracy aplikować?

Jeśli nie znalazłeś oferty dla siebie lub nie wiesz, na którą ofertę pracy aplikować — napisz do nas albo zostaw nam swoje CV.

Odezwiemy się do Ciebie.

FORMULARZ APLIKACYJNY